Mitől lesz felhasználóbarát egy honlap?

Ezzel a címmel jelent meg egy interjú a szigszalagmarketing.hu-n velem annak kapcsán, hogy a HVG online marketing szemináriumon is szerepelni fogok április 7-én nem meglepő módon ergonómiai előadással. Olvassátok a riportot, jöjjetek a szemináriumra! Jó lesz a program, itt látható:
12:30 – 12:45    Bemutatkozás, bevezetés
Sikeres marketing 3 lépésben
Szurop István
http://www.taktikon.hu/
12:45 – 13:05    Fókusz: Miért szűkítsük le a piacunkat? Kik azok az ideális ügyfelek? Mit kérdezzünk, és milyen eszközöket használjunk piackutatáshoz?
13:05 – 13:25    Különbség: Miért és hogyan különböztessük meg magunkat a versenytársainktól? Mire jó márka és hogyan alakítsuk tudatosan?
13:25 – 13:45    Folyamat: Mi az a Marketing Homokóra? Hogyan lesznek visszatérő ügyfeleink? Eladás helyett információ-adás.
Online marketing a köbön
13:45 – 14:40    Webdizájn, webergonómia: Milyen a jó honlap? Kivel és hogyan készíttessünk honlapot?
Rung András

http://ergomania.blog.hu/
14:40 – 15:00    Kávészünet
15:00 – 15:45    Közösségi média: Mi az és hogyan használjuk marketing célokra a közösségi médiát (Facebook, Twitter és a többiek)?
Berényi Konrád

http://onlinemarketing.blog.hu/
15:45 – 16:30    Keresőmarketing: Mi az a keresőoptimalizálás? Hogyan szerezzünk linkeket?
Bánóczy Zoltán

http://seo.blog.hu/2009/11/01/banoczy_zoltan
16:30 – 17:00    Email marketing: Melyek a legismertebb hírlevélküldő / email marketing szoftverek és mire képesek? Milyen módszereket használhatunk listaépítésre? Email marketing etikett.
Forgács Mariann

http://www.marketingmorzsak.com/

1 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 1 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Find out more about the topic

Fintech UX a B2B-nek

2021. márc. 30. | 16 perc olvasás

A firenzei Pont Vecchio avagy Öreg Híd közel ötven üzletnek ad otthont. Szinte mindegyik ékszerész, vagy a szakmához kapcsolódik valamilyen módon. Egyesek drágaköveket, mások órákat vagy arany- és ezüst...

A koronavírus-járvány hatása
a UX-iparra

2021. febr. 16. | 24 perc olvasás

A koronavírus-járvány mélyreható változásokat eredményezett abban, ahogy az emberek világszerte érintkeznek és dolgoznak. Vajon ezek a változások állandóak, vagy pusztán átmenetiek? Nagyon sokan kényszerültek...