A Joautok.hu egy ellenőrzött használt autó hirdetési platform, amely elnyerte a 2017-es legjobb weboldal címet. Megterveztük és teszteltük az összes felületet mobilon és desktopon egyaránt.
The case
A használtautó vásárlás hosszú és göröngyös út, számos nehezítő tényezővel a potenciális vevő számára. Ezeknek a nehézségeknek nagy része abból fakad, hogy a vevő nem rendelkezik elég információval a járműről vagy az eladóról.
Services
UX koncepció
Drótvázak
Tesztelés
team
Balázs-Tárkány Kovács
– UX Designer
Az ügyfél célja egy olyan használt autó hirdetési portál létrehozása volt, amely csak ellenőrzött és dokumentált járműveket, illetve eladókkal hirdet. A használtautó vásárlás során fellépő nehézségeknek nagy része abból fakad, hogy a vevő nem rendelkezik elég információval az eladóval vagy a felajánlott járművel kapcsolatban. Ez sok bizonytalanságot eredményez a keresés során, valamint további erőfeszítést jelent a kiválasztási folyamat során és csalódást vagy akár pénzügyi veszteségeket is okozhat az üzlet lezárta után.
A joautok.hu drótvázai
A user journey problémáinak meghatározása mindig segít olyan folyamatok, funkciók és felületek létrehozásában, amelyek segítik a felhasználót egy adott probléma megoldásában vagy elkerülésében. Az ügyfél egy portált tervezett, ahol az eladók központi minősítési eljáráson mennek keresztül, és a járművek előtörténetét feltöltött dokumentumokkal és igazolásokkal erősítik meg. A jól definiált egyedi terméktulajdonságok UX-koncepciójának kidolgozása mellett feladatunk volt olyan korszerű megoldások kidolgozása is, amelyek megkönnyítik és sikeresebbé teszik az autóvásárlást, és kiváló felhasználói élményt nyújtanak mind a keresés, mind a kiválasztás, mind a vásárlási folyamat során.
Nyitóoldal
Az UX tervezési szakaszt alapos üzleti tervezés előzte meg, amely magában foglalta mind a kereslet, mind a kínálat felőli kutatást. Ezután elkezdtük az UX koncepció kidolgozását az így létrehozott perszónák, felhasználói utak és szolgáltatáslista alapján. A koncepciófejlesztés következő szakasza az alapvető oldalak drótvázának rajzolása és a működést leíró felhasználói folyamatok megtervezése volt.
Termékoldal
Kattintható prototípust készítettünk a drótvázakból az első felhasználói tesztekre. A tesztek alapján finomítottunk a drótvázakon és folytattuk a többi oldal tervezését. Mielőtt elkezdtük volna a fejlesztési szakaszt, elkészítettünk egy csomagot az üzleti prioritások alapján. A csomag tervezése és elkészítése után puklikálva is lett az első verziója a portálnak.
Fintech és bankolás
Esettanulmányok
30+ sikeres FinTech projekttel a hátunk mögött Európa legtapasztaltabb FinTech UX csapata vagyunk. Egyaránt foglalkozunk mobil és internet bankolással a belső rendszerek áttervezésén keresztül értékesítés-támogatási chatbotok és hangvezérelt interface-k tervezéséig.
A Simple by OTP Magyarország legnépszerűbb mobil alkalmazása a készpénzmentes fizetések támogatására közel 650 000 letöltéssel és több, mint 1 millió tranzakcióval. FinTech fókuszú UX cég lévén különösen büszkék vagyunk arra, hogy az alkalmazást az Appstoreban 4,8-ra, a Google Play-en 4,5 re értékelték a felhasználók. Az alkalmazás 2017-ben elnyerte a legfelhasználóbarátabb pénzügyi alkalmazás díját is.
Az értékesítési fókuszú bankoknak egy teljeskörű, új generációs mobilbanki megoldást készítettünk. Az észrevétlen felhasználói élményt végigvittük a nyitóképernyőn a keresztértékesítést támogató felhasználói központú felületeken, a banki szolgáltatásokon és a push értesítéseken keresztül. Megoldásunkat számos kereskedelmi bank használja.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Ok