KPI meghatározása
A KPI-ok meghatározásának alapjául mindenkor az üzleti célok szolgálnak. Néhány KPI, amiket korábbi projektjeink során alkalmaztunk:
- Organikus találatok száma
- Mikro és makro konverziós arányok (globálisan, és forgalmi források/ kampányok szerint)
- CAC (Customer acquisition cost)
- Online akvizíciós eredmények (darab, volumen, érték)
- Cross-sales eredmények
Minél teljesebb a lehetőség arra, hogy az egyes leadeket/ ügyfeleket végigkövessük az ügyfél meglévő rendszerien (CRM, számlavezető rendszer stb.) keresztül, annál teljesebben lehet üzleti teljesítményét monitorozni.
KPI meghatározása
A KPI-ok meghatározásának alapjául mindenkor az üzleti célok szolgálnak. Néhány KPI, amiket korábbi projektjeink során alkalmaztunk:
- Organikus találatok száma
- Mikro és makro konverziós arányok (globálisan, és forgalmi források/ kampányok szerint)
- CAC (Customer acquisition cost)
- Online akvizíciós eredmények (darab, volumen, érték)
- Cross-sales eredmények
Minél teljesebb a lehetőség arra, hogy az egyes leadeket/ ügyfeleket végigkövessük az ügyfél meglévő rendszerien (CRM, számlavezető rendszer stb.) keresztül, annál teljesebben lehet üzleti teljesítményét monitorozni.
- Információ az ügyféltől:Jelenlegi mérési módszerek, KPI-ok ismertetése
- Ügyféloldali részvétel:Együttműködés a KPI meghatározásban
- Leszállítandók:KPI lista, mérési pontok