Vond be vásárlóidat az üzletedbe!

Blogom lelkes olvasóinak figyelmébe ajánlom a legújabb, megjelent írásomat a Smashing magazinban. Az írás elsősorban arra fókuszál, hogy miképp lehet oldalunkon fellendíteni a felhasználók aktivitását, és azt hogyan lehet ergonómiai szempontból kényelmessé és egyszerűvé tenni.
Tárgyalom az írásban, hogy miképp gyűjtsünk értékeléseket, beszámolókat, ismertetőket, hogyan lehet kezelni a facebook, iwiw stb. közzétételeket, és miképp tehetjük vonzó és kényelmes hellyé oldalunkat a beszámolókat szívesen író személyeknek.
Érintek markatinges szempontokat is, megmutatom, hogy miért érdemes beszámolókat és értékeléseket gyűjtenie egy magyar oldalnak, még ha nehéz is.
Jelenleg azért nem túl aktív a blog, mert a doktori disszertációm írom, amely hamarosan meglesz, úgyhogy 1-2 hónapon belül újraéled itt minden. Addig kitartást és türelmet kérek!

Oszd meg velünk véleményed

    Kérem írd be üzenetedet

    Kérem írd be email címed!

    Kérem írd be üzenetedet

    Küld

    Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

    Csapatunk

    Kapcsolat

    Kedves Ergo,

    A nevem
    . Az email címem
    . Üzenetem:

    ajánlott
    cikkek

    Find out more about the topic

    Az Egyesült Királyság Fintech (pénzügyi technológia) színpada – Vajon leesik a korona?

    2021. nov. 09. | 28 perc olvasás

    Ha Európában a Fintechről, illetve a felhasználói élményről (UX) vagy felhasználói interfészről (UI-ról) beszélünk az emberekkel, gyakran elhangzik, hogy: „De mi itt nem vagyunk olyan fejlettek / innovatívak...

    A nagybankok sem várnak tétlenül, Digitális bankolás Hollandiában – 2. rész

    2021. júl. 20. | 24 perc olvasás

    Az előző blogbejegyzésünk a holland pénzügyi cégek egyik leginnovatívabb képviselőjének, a Bunq-nak modern szolgáltatásaival és UX megoldásaival foglalkozott. Jelen írás arra keresi a választ, hogy milyen...